Οι επαγγελματίες του γραφείου

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με μόλις 4€ το μήνα

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση με μόλις 4€ το μήνα

Αναλυτική Περιγραφή
88.00
On backorder
+
Wish List Σύγκριση

Έχεις επιχείρηση που εκδίδει μόνο Τιμολόγια & Αποδείξεις Παροχής Υπηρεσιών; Βρες την πιο εύχρηστη & οικονομική λύση για σύνδεση με το MyData...

Όλοι ξέρουμε ότι από 01-01-20 είναι υποχρεωτική η έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων. Δηλαδή η έκδοση τιμολογίων από κάποιο πρόγραμμα με ταυτόχρονη ενημέρωση της πλατφόρμας myData. Έχεις κάνει κάτι για αυτό ή το άφησες για την τελευταία στιγμή; Αν έχεις επιχείρηση που εκδίδει Τιμολόγια ή και Αποδείξεις παροχής υπηρεσιών τότε το go...Prosvasis Start σου ταιριάζει γάντι ακόμα και αν άργησες. Κοντολογίς το πρόγραμμα αυτό καλύπτει κάθε επιχείρηση που εκδίδει Δελτία Παροχής όπως φανοποιεία, συνεργεία, γιατρούς, δικηγόρους, λογιστές, παιδικούς σταθμούς, λογοθεραπευτές, φυσιοθεραπευτές, κλπ. Εύκολα, απλά και κυρίως οικονομικά εξασφαλίζεις σύνδεση με την πλατφόρμα myData αλλά και με το λογιστή σου, ενώ ταυτόχρονα οργανώνεις το πελατολόγιό σου και αποκτάς ένα γρήγορο τρόπο έκδοσης των Τιμολογίων Παροχής ή και των Αποδείξεων Παροχής.

Τι είναι το go...Prosvasis Start;

Είναι μια cloud εφαρμογή την οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να εκδώσεις διάφορα παραστατικά πώλησης (Τιμολόγια Παροχής, Αποδείξεις Παροχής) για τους πελάτες της επιχείρησής σου. Όταν λέμε cloud εφαρμογή μιλάμε για ένα πρόγραμμα που δε χρειάζεται εγκατάσταση στον υπολογιστή σου, απλά μπαίνεις σε μια σελίδα του internet, βάζεις τους κωδικούς σου και είσαι ήδη μέσα στην εφαρμογή. Αυτό είναι πολύ καλό νέο, γιατί για να μπεις στην εφαρμογή δεν απαιτείται καν να έχεις υπολογιστή. Μπορείς να μπεις από το κινητό σου, το tablet σου, το laptop σου ή και από τον υπολογιστή σου. Επίσης δεν απαιτείται η ύπαρξη εκτυπωτή. Μπορείς να στείλεις το παραστατικό με e-mail ή αν θες το εκτυπώνεις για να το δώσεις σε φυσική μορφή στον πελάτη σου.

Πως μπαίνω στο go...Prosvasis Start;

Αυτό είναι εύκολο. Αφού πεισθείς ότι το go...Prosvasis Start είναι η κατάλληλη εφαρμογή έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων για την επιχείρησή σου, θα μας πάρεις τηλέφωνο. Θα σου ανοίξουμε λογαριασμό και θα σου στείλουμε ένα email με οδηγίες για τη δημιουργία του κωδικού σου. Όταν φτιάξεις τον κωδικό σου, είσαι έτοιμος να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή. Αν δεν έχεις καμία επαφή με τα προγράμματα και όλα σου φαίνονται Κινέζικα, θα μας ξαναπάρεις ένα τηλέφωνο και μέσα σε 30 λεπτά θα σου έχουμε εξηγήσει πλήρως:

-Πως δημιουργείς νέους πελάτες

-Πως δημιουργείς νέες υπηρεσίες

-Πως εκδίδεις το παραστατικό που επιθυμείς

Θα χρειαστώ κάποιον εξοπλισμό;

Το σίγουρο είναι ότι χρειάζεσαι σύνδεση με internet. Από εκεί και πέρα, όλη η δουλειά μπορεί να γίνει και μόνο με το κινητό σου τηλέφωνο (αρκεί να είναι smart φυσικά). Σίγουρα είναι πιο βολικό να έχεις έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή (άρα μεγαλύτερη οθόνη, πιο γρήγορη πληκτρολόγηση), αλλά δεν είναι απαραίτητο. Επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις και ένα tablet που φαντάζει ως η ιδανική μέση λύση. Θα πρέπει να σου πω ακόμα, πως επειδή η εφαρμογή είναι cloud, μπορείς τη μια φορά να μπαίνεις με το κινητό σου, την άλλη από τον υπολογιστή σου και την άλλη με το tablet σου. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Τέλος, αν θες να εκτυπώνεις τα τιμολόγια σε φυσική μορφή, θα χρειαστείς και έναν εκτυπωτή. Αν όχι, θα στέλνεις τα τιμολόγια με e-mail. Αν έχεις απορίες για τον εξοπλισμό, δε ξέρεις ποιον εκτυπωτή ή ποιον υπολογιστή θα διαλέξεις, ρώτησέ μας. Πάντα χαιρόμαστε να δίνουμε συμβουλές στους πελάτες μας.

Πως θα κάνω τη σύνδεση με το myData και με το λογιστή μου;

Όπα, δε θα την κάνεις εσύ. Εμείς θα την κάνουμε. Εσύ απλά θα εκδίδεις τιμολόγια στους πελάτες σου. Όλα τα άλλα είναι αυτοματοποιημένες διαδικασίες που γίνονται κάτω από τη μύτη σου χωρίς να σε απασχολούν. Επίσης η εφαρμογή είναι έτσι δομημένη που μπορεί να στέλνει όλες σου τις εγγραφές στον λογιστή σου, βοηθώντας τον και αυτόν που κάνει τόσα πολλά για εσένα.

Και κοστίζει ακριβά;

Δε θα το έλεγα. Με 88€ + ΦΠΑ ετησίως έχεις όλες τις παραπάνω δυνατότητες. Στην τιμή αυτή σου παρέχουμε πλήρη τεχνική κάλυψη και υποστήριξη ετησίως. Το πακέτο περιλαμβάνει επίλυση κάθε σου απορίας ή δυσκολίας από 09:00 έως τις 17:00 κάθε μέρα πλην Κυριακών.

Σημείωσε εδώ πως σε αντίθεση με άλλα προγράμματα, το go...Prosvasis Start δεν έχει περιορισμό

  • στο πλήθος των παραστατικών που εκδίδεις
  • στο πλήθος των πελατών σου
  • στο πλήθος των ειδών

Πολλοί μας ρωτούν αν εκτός από αυτά χρεώνουμε επιπλέον για τεχνική υποστήριξη. Για να είμαστε ειλικρινείς, το πρόγραμμα (ιδιαίτερα το START) είναι πανεύκολο. Θα μας χρειαστείς ενδεχομένως μία ή δύο φορές επιπλέον για να ρωτήσεις συνήθως κάτι απλό. Όχι, δε το χρεώνουμε. Επιπρόσθετα, υπάρχουν online οδηγίες για κάθε σου βήμα.

Μπορώ να το δοκιμάσω, πριν πω το ναι;

Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Δεν δίνουμε γουρούνια στο σακί. Μπορείς να μας πάρεις τηλέφωνο, να σου κάνουμε την εγγραφή και να δοκιμάσεις το πρόγραμμα για 15 ημέρες εντελώς δωρεάν. Αν σου κάνει, που είμαστε σίγουροι πως θα σου κάνει, μας ξανακαλείς για να συνεχίσουμε τη διαδικασία.


Μια μικρή επανάληψη...

Το go...Prosvasis Start είναι μια cloud εφαρμογή για την έκδοση παραστατικών Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών (για άλλα παραστατικά όπως Τιμολόγιο Πώλησης, Τιμολόγιο Δελτίο Αποστολής, Ακυρωτικό Τιμολόγιο υπάρχουν άλλα προγράμματα). . Είναι κατάλληλο για κάθε είδους επιχείρηση, οποιασδήποτε νομικής μορφής θέλει να εκδίδει τέτοια Παραστατικά. Η εφαρμογή κάνει αυτόματη μεταβίβαση των παραστατικών στην πλατφόρμα myData και μπορεί να συνδεθεί με το πρόγραμμα του Λογιστή σας για εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας. Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο πρόγραμμα, μόλις με 48€ + ΦΠΑ το έτος. Για την εκπαίδευσή σας, θα χρειαστεί το πολύ μια ωρίτσα (διαδικτυακά) και αυτό θα σας κοστίσει επιπλέον 50€. Τέλος η τεχνική υποστήριξη παρέχεται δωρεάν (σε λογικά πλαίσια).

Χαρακτηριστικά

  • Έκδοση Ηλεκτρονικών Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών
  • Δυνατότητα αποστολής των παραστατικών με email
  • Έκδοση αποδείξεων Παροχής
  • Διαχείριση Παρακράτησης Φόρου
  • Αντιγραφή παραστατικών
  • Απεριόριστο πλήθος Συναλλασσόμενων
  • Απεριόριστο πλήθος Παραστατικών
  • Ιmport & Εxport
  • Είδη
  • Δαπάνες
  • Δυνατότητα Export σε xls
  • Ημερολόγιο
  • Διαχείριση Συναντήσεων
  • Σύνδεση με myData
  • Σύνδεση με Λογιστικό γραφείο
  • Σύνδεση με φορολογικό Μηχανισμό για έκδοση Τιμολογίων και Λιανικών αποδείξεων.


Κατάλληλο για:
  • Γιατρός
  • Γυμναστήριο
  • Δικηγόρος
  • Ελεύθερος Επαγγελματίας
  • Λογιστής
  • Συνεργείο
  • Σχολή Οδηγών

Είμαι ο Δημήτρης και γνωρίζω τα πάντα για αυτό το προϊόν.
Αν έχεις απορίες κάλεσε με στο 2610 422169 ή στείλε μου email.

ο Δημήτρης είναι ένα από τα έμπειρα μέλη του προσωπικού της OfficePro